Pomoc i wsparcie
Masz problem lub pytania? Skorzystaj z naszych kanałów kontaktu i materiałów on-line. Jesteśmy dla Ciebie!
Indywidualna obsługa.
Zakupując usługę w HitMe – nie zostajesz sam! Świadczymy pomoc i wsparcie do zakupionej usługi zgodnie z naszą niekorporacyjną ideą, gdzie każdego klienta traktujemy jak równego partnera. Możesz liczyć na indywidualną obsługę.
Korzystając z tego adresu, łatwo dostaniesz się do swojego Panelu Klienta, gdzie możesz zarządzać wszystkimi swoimi usługami w HitMe.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia lub pomocy, pod tym adresem znajdziesz formularz zgłoszeniowy bezpośrednio dla naszego supportu. Pisz śmiało. Pomożemy!
Pomoc merytoryczna
Szukasz informacji odnośnie usług lub ich konfiguracji?
Wychodząc na przeciw potrzebom klientów, stworzyliśmy następujące obszary pomocy merytorycznej:
Oficjalny blog, na którym zamieszczamy nie tylko aktualności firmowe ale również poradniki dotyczące usług HitMe.
Potrzeba wykonać zmiany w konfiguracji samodzielnie? Tu znajdziesz nasze samouczki dla konfiguracji usług w HitMe.
Gdy planujemy duże prace administracyjne, to właśnie ich postęp możesz śledzić w Harmonogramie Prac.
Obserwuj fanpage
Pamiętaj także o dodaniu naszego fanpage na facebook do obserwowanych, dzięki temu jeszcze szybciej dowiesz się o aktualnościach i atrakcyjnych promocjach cenowych w HitMe.pl.
Dane firmowe
HITME.pl
ul. Wiczlińska 34,
81-578 Gdynia, Polska (PL)
NIP: 879-248-70-67
REGON: 340405340
Nr konta bankowego:
mBank: 63 1140 2004 0000 3702 5069 8102