Support

Pomoc i wsparcie

Jesteśmy dla Ciebie!

Indywidualna obsługa!

Zakupując usługę w HitMe - nie zostajesz sam! Świadczymy pomoc i wsparcie do zakupionej usługi zgodnie z naszą niekorporacyjną ideą, gdzie każdego klienta traktujemy jak równego partnera. Możesz liczyć na indywidualną obsługę.

KONTO KLIENTAhitme.pl/konto

Korzystając z tego adresu, łatwo dostaniesz się do swojego Panelu Klienta, gdzie możesz zarządzać wszystkimi swoimi usługami w HitMe.

ZGŁOSZENIEhitme.pl/pomoc

Jeżeli potrzebujesz wsparcia lub pomocy, pod tym adresem znajdziesz formularz zgłoszeniowy bezpośrednio dla naszego supportu. Pisz śmiało. Pomożemy!

SPRAWY PILNE+48 530 630 021

W wyjątkowych sytuacjach możesz się również kontaktować telefonicznie, używając telefonu stacjonarnego lub urządzenia mobilnego.

Pomoc merytoryczna

Szukasz informacji odnośnie usług lub ich konfiguracji?
Wychodząc na przeciw potrzebom klientów, stworzyliśmy następujące obszary pomocy merytorycznej:

NASZ BLOGblog.hitme.pl

Oficjalny blog, na którym zamieszczamy nie tylko aktualności firmowe ale również poradniki dotyczące usług HitMe.

BAZA WIEDZYhitme.pl/wiki

Potrzeba wykonać zmiany w konfiguracji samodzielnie? Tu znajdziesz nasze samouczki dla konfiguracji usług w HitMe.

STATUS PRAChitme.pl/status

Gdy planujemy duże prace administracyjne, to właśnie ich postęp możesz śledzić w Harmonogramie Prac.

Obserwuj fanpage

Pamiętaj także o dodaniu naszego fanpage na facebook do obserwowanych, dzięki temu jeszcze szybciej dowiesz się o aktualnościach i atrakcyjnych promocjach cenowych w HitMe.pl.

FACEBOOKfb/HitMePL

Dane firmowe

HITME.pl
ul. Franciszka Mamuszki 17A, 80-178 Gdańsk

NIP: 879-248-70-67
REGON: 340405340

Nr konta bankowego:
mBank: 63 1140 2004 0000 3702 5069 8102

onappmagicspamlitespeed
Czy kawa już zaparzona?

Polecamy nasz BLOG, gdzie publikujemy: #informacje, #poradniki, #tutoriale oraz #nowinki ze świata hostingu.

blog.hitme.pl